Sider

lørdag den 26. april 2014

Solen skinner både på mig og speedwaybanen.....

Solen skinner extra på mig lige nu ,men bestemt også på vores lille drivhus så alt blomstrer  jeg har lige færdig skrevet de to opgaver jeg skal aflevere d 29. på UCN til mine eksamen d. 6. maj og d. 13. maj. Jeg har haft så svært ved at komme igang denne gang med at skrive dem..  denne gang sidst jeg lavede opgaver til eksamen gled de ligesom lidt nemmere.... Men der har været så mange andre ting /kreative ting som har været meget mere spændende........den ene var godt nok kun en synopsis men den anden en 10 sidet opgave om analyser, teorier og strategier og meget mere..... og jubiii nu er de begge klar og i 3 eksemplarer som de skal være.
Nu har jeg lidt tid til a forberede mig på de oplæg jeg vil lave i forhold til opgaverne....... Jubii kan slet ikke få armene ned...Nu gælder det de dåbskjoler jeg ville igang med.... jeg har også været ret heldig at få fat i to Børne giner til billig penge... så stoffet skriger ligefrem af mig...
 Jeg har ellers været til Speedway her i formiddags med manden min.... for lige at trække lidt "slaggerluft"... så jeg kunne blive færdig med opgaverne.... Det var ret spændende min svigersøn kører med som *Old Boys* selvfølgelig
det ses nok ikke så tydeligt men de kører ovre i svinget og min svigersøn førte... indtil forkæden knækkede...og han fik et rap i rum-petten.. så han ømmer sig rigtig nu da en sådanne kæde kan give ordentlig smæk... men spændende var det....alligevel selv om Brovst Old Boys ikk vandt denne gang men tro de gamle drengerøve gør det for hyggens skyld.. Den ældste på holdet er faktisk 62.... Så jeg tager hatten af for dem at de stadig er med på denne spor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar