Sider

onsdag den 25. marts 2015

Jamen dog..... tiden går, med hvad .... LYS STEN...

Så er der igen gået rigtig lang tid hvor jeg ikke har været aktiv på bloggen....Grund er nok dårlig undskyldninger... men jeg er blevet færdig som underviser på Akademi ungdom og voksen underviser hedder det vist.. det jeg før så meget elskede ........nemlig broderi er gået lidt i baggrunden... men er nu hoppet totalt på hæklebølgen... Så det meste af min fritid er gået med at læse lave eksamener og hækle..Jeg vil se om jeg ikke kan blive lidt mere aktiv herinde....i fremtiden selv om jeg hækler....
Så har jeg opdaget en helt ny dille... nemlig Lyssten som jeg er begyndt at lave dette er mindestem... til minde om de afdøde... eller som et godt minde om en konfirmation.. eller bare en sjov lys sten med ens idoler på...
de laves med foto eller servietter eller jeg laver selv udskæringerne.......  hvis i vil vide lidt mere om denne har jeg en gruppe på facebook som hedder.... maysblog den er godt nok lukket men jeg skal nok lukke jer ind hvis i vil :-) men her er da lidt billeder af mine hæklerier samt lysstenene.......


                                                             Så kommer Lys stenene......



Lidt til konfirmationer.....
Er i så blevet mere nysgerrig på min nye hobby... så kik ind i maysblog.... Der ligger flere sten oppe også af dem som folk selv har lagt op...... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar