Sider

lørdag den 28. marts 2015

Strygestofs mærker og postkasse stickers....

Har lige i denne uge fået Cille nr 2..... bare for at være tvær troede  den nye kunne noget den gamle ikke kunne..... :-) Så jeg har været igang her medens jeg venter på min  nye praktik som underviser.......med at lave strygemærker til mit tøj som jeg laver Både mit logo MayseLeise........ Dog fik jeg det stavet helt forkert.......... øvøvøv et helt ark til skraldespanden samt str. mærker.. til det tøj jeg syer m.m. har besluttet at pille de små tal ud når jeg skal bruge dem.........til Str mærkerne.......

De skulle så være nemme at gå til..... når de bare kan stryges på og der er intet der generer i nakken eller andre steder som mærker tit kan gøre.....
                                                               POSTKASSEN
Denne trængte til en ordentlig omgang dette fik den så også.... men alle dem jeg havde lavet var der ikke plads til så misserne bor her ikke officielt....... ØVØVØv.......men synes nu resultatet blev rigtigt godt selv om ikke alle vores elsk-linge kom med......

Så nu er posten ikke et munit i tvivl om hvem der bor hvor :-) rigtig god lørdag fortsat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar