Sider

mandag den 8. maj 2017

Dagen der gik.... :-)

Lidt nyt herfra mig...... i dag solen skinner og jeger ved at få en overdækket terrasse.... Uhh hvor jeg glæder mig så skal jeg have et lille bord kun til mig og mit hækletøj... og ja ego er jeg så den bedste plads er min :-)
Jeg har lige surfet lidt rundt på nettet og fandt den sødeste lille pegasus på bloggen
 Floppy Pegacorn
Her er linket til opskriften... 

og det er helt sikkert noget jeg skal have lavet synes den er sååå sød. I weekenden fik jeg lavet POP-cakes eller trommestikker.... som rød med det samme til en lille piges legekøkken ,, da hun besøgte mig så nu må jeg igang med en anden omgang Pop-cakes....
I må have en rigtig god mandag jeg trisser ud på mit spot på terrassen igen
Kram Mayse... 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar