Sider

onsdag den 22. juli 2015

Bliver man da snydt denne sommer......med både solen og andet.....

Så er tiden igen til op'sumering.. jeg har faktisk haft et pat ret øv dage..... Hvor bliver sommeren af.. alt er klart i haven til jeg kan komme ud og blomstre i den... min man går hvermorgen inden job, hver aften inden sengetid og samler snegle så jeg i år kan beholde mine græskar...... hvilket heller ikke ser for godt ud grund regnen... så jeg mangler sol,,,,
Så føler jeg mig så snydt på en garnsalgs side på facebook... Købe i en garn salg gruppe 2 kit til tophuer i en beige og en rød... jeg fik i går med posten en A5 kuvert total iturevet med 3 nøgler garn 2 røde og en beige en kopi opskrift som var fuldstændig flosset...... Da jeg i dag konfronterede damen med mit køb.. blev hun vred og gav mig skylden at jeg ville have flere opskrifter..... MEN jeg havde jo købt 2 kit og et kit er garn + opskrift...men ikke i denne damen s verden.....hun blev så vred at jeg ikke gad mere kommunikation og blokkede hende.... og skrev under hendes hue indlag...at jeg var utilfreds.... så min dag i dag starter da også ret godt......ellers er jeg jo bare igang med at hækle.... bla.. Timmy the Sheep og en ugle... er spændt på hvornår jeg rigtig kan få tid til at hækle det som jeg gerne vil af prøve,,,,,, Hvad har i andre gang i der ude må gerne ligge op i kommentar.... måske kan man blive inspireret......mit næste projekt er en Axolotl et lille firben lignende dyr... som dette..men som bamse.... resultaterne kommer når de er færdige.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar