Sider

fredag den 17. juli 2015

Hæklede udfordringer...

*Nu er jeg en der aldrig er til det samme hele tiden jeg elsker udfordringer og har fået et par stk her i sommers....Så blev den sidste udfordring færdig..allerførst isbjørnetæppet........ så  Elliot dragen... og så Alvin det frække jordegern.....Begge de to søde figurer er nu på vej til en lille Elliot og en kommende Alvin..... Jeg har selv måtte lave opskriften på dem alle da man ikke kunne købe disse hækle mønstre nogle steder..... så nu har jeg dem :-) En favorit er det også blevet til nemlig Alvin jeg synes han er så fræk og sød.. at jeg helt fik et lille skær i hjertet i dag da jeg pakkede ham i posen og i kassen  for at blive sendt.. men ved der venter 2 små drenge der vil elske dem...Elliot er ca 30 x 30 cm.... Isvjørne tæppet er 80 X 95 beregnet til på gulvet i børneværelset....... og Alvind er beregnet til at elske med sinde 25 cm.... :-)  . Så nu holder mine hæklenåle lidt ferie........ sådanne ca resten af mdr... thi hi eller hvor længe jeg selv kan holde det ud.......Tror det sidste kniber lidt.. jeg er jo god til at slæbe mine hæklerier med rundt... tror jeg skal se mig omkring efter en hækletaske jeg kan være bekendt og ikke den gamle skopose med diddelina tryk på som jeg bruger den er fra min datter samlede Diddl og hun er 31 nu.....:-) har i nogle gode forslag til en taske så er jeg helt åben for dette.....



 og husk lige at send mig en besked når i finder en god taske.... :-) fortsat en rigtig god weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar